Igår och idag

Igår hade vi Anna och Martin här på lunchbesök. Dom hade med sig god lasagne och vi hade fixat sallad.
Alltid trevligt att umgås med dom två, de är verkligen jättegoa ;)
Blev mycket prat och så när Enya vaknat busade de lite med henne innan det blev dags att åka hem.


Anna och Martin :)


Anna och Enya busar

På kvällen var inte Enya på sitt gladaste humör direkt, och det var inte jag heller. Men som tur var somnade hon utan bråk (gör hon i och för sig alltid) och jag fick lite tid för mig själv.
Jag skulle kollat på Allsången, men tittade på Drömjobbet på 3:an istället. Kändes inte som jag missade så mycket direkt.
Sen var det idrott innan Morden i Midsomer började och då passade jag på att sitta här.
Blev däremot att jag struntade i Morden också, jag var så jäkla trött! Men så satte jag mig här igen, och genast var jag jättepigg, hehe.

Fick några låtar skickade på msn, och de har jag snart lyssnat sönder ;) Men tack, "Raka rör" var jättebra!



På förmiddagen idag tog jag med mig Enya och Jenny på en cykeltur ner till Berg.
Men jag fick banne mig en läxa på vägen! Hade ett gult linne på mig, och det skulle jag inte haft!
Rapsbaggarna täckte nästan hela mig när vi väl var framme, och jag klarade inte av att stanna där nere i mer än 10 min, sen blev det hemfärd igen! Bläää, vad äckligt det var!
Hade faktiskt med mig några hem också, men dem dödade jag med nöje ;)


Enya kollar in båtarna


Jenny tog Enya på hemvägen


Min lilla skrutt ;)


Slussen vid Heda

När Enya ätit mat och lagt sig blev det dags att göra lite käk till mig. Lite stolt faktiskt, för det blev meganyttigt!



Tyvärr höll jag mig inte så länge på det, så det blev två mackor samtidigt som Enya åt mellis.


Nu är Jerry här och jag passar på att vara lite för mig själv. Det är guld värt ibland!

Förresten... jag längtar till Grisfesten som 17! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alltid lika kul att träffa er :-)

2008-07-23 @ 18:21:32
Postat av: Torbjörn

Det är ju härligt med vackert väder o ta en cykeltur. Osis med valet av färg på linnet....hehe.

Kul att man kan bistå med nåt bra på mp3-fronten. =)

2008-07-23 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0