Hej!

Igår kom Lollo och Felicia på besök. Gud vad hon blivit stor sen sist :) Men det är ju så, barn växer. Enya såg jättestor ut i jämförelse, men hon kommer ju alltid vara min lilla tjeja.

Vi gjorde inte direkt mycket, utan pratade mest. Enya tyckte det var jättekul med en liten bebis, och ville helst peta och pussa på henne hela tiden. Min sötis :)

Efter en stund gick vi ut en sväng, ner till Macke. Var längesen, så det var kul. Han är ju kanon med barn!
Vi stannade där till det var dags för att gå hem och äta mat.  Och i samma veva åkte Lollo hem till sig.



Vi hann bara vara hemma en liten stund, så kom min pappa på besök. Han ville träffa "sina tjejer" som han säger :)
Han busade lite med Enya, och sen gick vi till affären. Pappa skulle tippa trav och Enya fick peka ut två hästar - tror däremot inte att de vann. Men vore ju kul om de hade gjort det.
Efter affären var det dags att gå hem för att sova.

Jag glodde på Allsången, som jag tyckte var urdåligt denna gång. Även Morden i Midsomer var dåligt. Trodde ärligt inte att det kunde vara det.
Men men, bättre lycka nästa gång.

Sen satt jag som sagt här hela kvällen och en bit in på natten och kollade på massa gamla bilder. Lägger ut några lite senare sen tror jag :)



Idag har Enya och jag varit ute lite på baksidan. Men fy vad det var kallt! Satt med fleecefilt på mig, haha.
Och nyss kom Jerry och hämtade henne. Det är ju onsdag idag, vilket är hans dag.
Idag skulle de på kalas tydligen och kommer inte hem igen förrän vid 19, då det blir bad innan läggdags.

Jag själv ska plocka iordning lite här hemma, diska och duscha  - sen ska jag umgås med min älskade vän Annika. Det var riktigt längesen vi gjorde något bara hon och jag.
Vi vet väl inte riktigt vad vi ska hitta på än, men det löser sig sen. Det är trevligt att bara snacka skit oxå ;)

Nej, bäst jag sätter lite fart då, så jag kanske hinner bli klar innan hon ringer.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mycket trevligt får allt ta o göra de fler gånger.. o så får man se till så ni kommer ut hit oxå med :) kram

2008-07-26 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0