Gårdagen

Den spenderades som sagt med min vän Annika. Vi tog en tripp in till stan och fördrev tiden ett par timmar.
Vi hann åka till EM Möbler, Ikano, Rusta, Skopunkten och ÖB innan vi åkte hem, och vi kom som vanligt hem med lite nya saker. Enya fick två hattar, ett par nya sandaler och av Annika fick hon en söt giraffkudde. Snällt va? ;)
För mig blev det två par skor. Ett par likadana som de jag går med nu, och så blev det ett par pumps. Jag har typ aldrig gått i högklackat förut, så jag kommer säkert se ut som en bajsnödig Kalle Anka när jag är ute med dom..
Men vad fan, det bjuder jag på ;P

Efter stan följde jag med Annika hem för Jerry var hemma hos honom med Enya. Jag fick även hälsa på Wille lite innan vi åkte hem igen. Han är ju bara så söt! :)

När vi kom hem badade Jerry Enya och jag diskade lite. Efter Enya somnat och Jerry åkt hem så kom Jenny, Ankan, Lollo och Benny hit med pizza. Vi pratade lite om lördag, så nu vet vi i alla fall på ett ungefär vad som händer :)
Åh, jag längtar massor, och hoppas på fint väder såklart!
Skulle vara så trevligt att kunna sitta nere i Berg och lyssna på Hellström / Uggla och bara mysa.
Efter konserten blir det fest hos Marcus föräldrar, så jag hoppas verkligen det inte regnar, för då åker vi inte till Berg överhuvudtaget.
Men, jag håller tummarna för att vädergudarna gör som jag vill ;)

Det var i alla fall trevligt med sällskap igår, och Jenny och Ankan gick inte hem förrän vid kl 03. Då var jag trött kan jag säga!
Skickade ett par sms till snyggo innan jag somnade, och sen sov jag  gott!
Hade turen att Enya inte vaknade förrän 8.40, så jag fick ändå några timmars sömn :)



Idag gick Enya, jag och Jenny på promenad till Härna. Vi hamnade hos Lollo och Benny, mest för att jag behövde låna toaletten, men också för att de sa igår att de gärna ville träffa Enya.
Vi stannade en stund men sen blev det dags att gå hem för att äta lunch. Jenny stannade kvar hela tiden hos oss och vi pratade lite "skit" fram till 14.30 ungefär.
Efter det kom mamma och Imre på besök. De åker till Cypern den 28:e så de ville träffa oss lite innan resan.
Men när dom ändå var här så passade jag och Jenny på att åka till stan. Handlade lite dricka och annat, och så hamnade vi såklart på systembolaget :) Måste ju ha lite till lördag!

Det hade gått bra att åka ifrån Enya. De hade varit vid kanalen en sväng, gungat och lekt inomhus. Saknade nog inte mamma ett dugg :P

Mamma och Imre skulle vidare till V Harg nu ikväll, så dom åkte strax innan det var läggdags för Enya.
Mamma frågade om hon skulle köpa något till mig, men jag kom bara på tunikor om det fanns några fina.
Ny parfym skulle jag också vilja ha, men har inte luktat på några på länge.
Nån god som ni kan rekomendera? Säg till isåfall, har en vecka på mig innan de åker ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Escada Moon Sparkle luktar jättegott!! Har den inte själv, men den är underbar! (har bara förra årets)

2008-07-17 @ 23:11:59
Postat av: Evelina svarar

Okej, kommer jag till stan ska jag lukta på den :) Tack för tipset!

2008-07-18 @ 20:59:26
Postat av: benny

och vem är snyggo? ;)

2008-07-18 @ 22:01:51
Postat av: Evelina svarar

haha, det skulle du bra gärna vilja veta va? ;)

2008-07-19 @ 12:20:29
Postat av: benny

efter igår så vet jag ju... ;)

2008-07-20 @ 15:54:14
Postat av: Evelina svarar

ja, du gör ju det :)

du syftar inte på nån annan oxå va? ;)

2008-07-21 @ 00:30:44
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0