Fan då!

Jag vet att jag inte skulle klaga idag, och det gör jag väl i och för sig inte, inte direkt. Men nu är det så att jag på eftermiddagen fick så ont i min häl igen, fast inte på samma sätt som förut. Det sitter liksom på undersidan nu och gör ont för varje steg jag tar :(

Jag har läst lite om hälsporre på nätet idag, och visst skulle det kunna vara en början till det.. Hoppas inte, för det jag läst låter inte så jävla skoj direkt!

Men jag ska ringa VC imorgon och hoppas jag får en tid!
Har för detta inte kunnat göra så mycket idag, utan vi har bara suttit på baksidan och Enya har haft skittråkigt, men vad gör man när man knappt kan gå?! :(

Kommentarer
Postat av: Lena

hur gick det? hoppas det inte var hälsporre.. det gör skitont med kortisonspruta.. fast iof hjälper det... höres..

2008-07-30 @ 22:17:17
Postat av: Evelina svarar

jag pratade bara med dem, och de föreslog bara stöd för foten och äta ipren en vecka.. har inte gjort nåt av det däremot, får väl se om jag får ont igen, nu känns det okej

2008-07-31 @ 08:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0