En lista i väntan på skrutt

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ibland
3. Är du uttråkad? Inte ett dugg
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nepp
6. Är du cooling? Haha, va?
7. Är du från irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Näe, de skiljde sig när jag var typ 9 år

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, vem har inte det?
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Mmm
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Ja, det har jag
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej, bara fått pussar av min skrutt
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det om han är hemlig?
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja, om jag hittar "Mr Right"

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? Lunar får jag väl säga eftersom det bara är den jag har
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. Tv eller internet? Nätet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola
7. Utekväll eller hemmakvällar? Båda två!
8. Pengar eller lycka? En blandning vore det bästa!
9. Dag eller natt? Båda har sin charm
10. Msn eller mobil? Msn

TIO "HAR DU NÅNSIN.."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, men man kan ju aldrig göra saker ogjorda
4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig i livet!!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, det har jag gjort
6. Ätit en hel tårta själv? Nej, verkligen inte
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, nångång
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, det har jag velat
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde? Var till Jenny
2. Telefonsamtalet du fick? Var oxå från Jenny
3. Personen du var med? Jenny, Ankan, Lollo och Benny
4. Roligaste grejen som hänt? Festen igår!
5. Personen du smsade? Ankan
6. Du tillbringade natten med? Tillbringade låter fel, men senaste person jag sov ihop med var Enya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0