Blandade bilder

Här är bilderna jag lovade. Det är några på mig för några år sedan, och några för många mer år sen ;)
Enjoy!


en riktig sötis var jag som liten :)

jag och bror var visst inte på världens bästa humör :P

första och enda gången jag bakat bullar? ;)

minns när jag slog i hakan som det vore igår.. ajaj!

bror och jag i eskilstuna

cykla var jag bra på! lärde mig tidigt åka på min "moppe"  :P

tur att det inte finns ljudfiler till korten.. stackars öron!

min känsla för mode var toppen redan då... eller?! :P

svarthårig "smal" gymnasist

glad jävla student ;)

uppsatt hår, vilket jag aldrig har annars..

2005, sen gick det bara utför :P

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är dig galet lik på första bilden. Jag brukar inte kunna se vem det är när jag tittar på bebisar men att det är du hade jag sett direkt om jag inte visste det.

Sen, studenten! Shit. Det börjar bli länge sen fast det var som igår.

2008-07-18 @ 23:33:43
Postat av: Evelina svarar

haha, jaså tycker du? du är nog den första som sagt det :)



Mm, studenten. jag vet.. känns fan som igår!

2008-07-19 @ 12:22:38
Postat av: Lollo

Ja du tiden o åren bara rusar iväg.. söt du var när du var liten :)kram

2008-07-26 @ 00:02:32
Postat av: Anonym

Ja du tiden o åren bara rusar iväg.. söt du var när du var liten :)kram

2008-07-26 @ 00:03:22
Postat av: skrAnders

"2005, sen gick det bara utför" Har inte levt ens halva livet, behöver inte vara så neg. ju din buse, men f.ö. uppsatt hår var riktigt tjusigt även om JOFA hjälmen var rätt söt ;D

2008-07-27 @ 15:14:45
URL: http://www.idiot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0