Bästa tiden är nu!

Jag är glad!
Det är lite körigt med Enya ibland, och visst är det trist att inte kunna hitta på så mycket i värmen, men jag känner inte att jag ska klaga idag. Jag mår bra helt enkelt.

Och snart är det augusti, som jag tror blir den bästa månaden på länge!
Enya börjar på dagis, det blir några fester med roligt folk, det är marknader runt om i länet och förhoppningsvis kommer värmen hålla i sig även då, så man kan tillbringa i alla fall några dagar på stranden.

Jag har mycket att se fram emot helt enkelt!

Sen kommer jag troligtvis träffa söt också, och håller tummarna för att det inte skiter sig totalt. Det är nog det jag ser fram emot mest, om jag ska vara ärlig ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej! Vad glad jag blir att du är glad...inte undra på med en sån gullig dotter..fina bilder.

Förstår att du har något på gång, söt??? Jag håller tummarna. Kramar

2008-07-29 @ 18:42:20
Postat av: Evelina svarar

Tack för att du håller tummarna, det behövs nog :) kram

2008-07-29 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0