Nu kommer min version av festen!

Inatt kom jag på att jag varit jättelarvig som inte kunnat skriva om festen i lördags. Eftersom jag gärna vill berätta med mina egna ord, så får jag helt enkelt göra det också! :)

Dagen började i alla fall med att Enya åkte till Jerry på förmiddagen, och därefter slappade jag en stund. Sen blev det dags att gå till affären med Jenny för att köpa bröd till kvällen.
När jag kom hem var det tänkt att jag skulle börja göra mig iordning, men då fick jag ett telefonsamtal som varade lite för länge!
Det var bestämt att Jenny och jag skulle ses 17.30, och kl 18 skulle vi befinna oss i Härna hos Lollo & Benny.
Men kl 17.15 avslutade jag samtalet och hade då inte gjort något alls!

Ringde Jenny i panik, och tog därefter en snabbdusch! Sminkningen tog inte alls lång tid, men sen var jag tvungen att äta mat och packa också, hehe. Ankan kom hit efter en stund och vi åkte nog inte härifrån förrän 18.30 någonting.

Lollos bror Victor och Bennys vän Fredric var där när vi kom, och efter vi hälsat började festen sätta fart!
Vi lyssnade på musik, tog en massa fulbilder på oss själva och de andra sjöng SingStar! Ja, jag sjunger ju inte offentligt så jag lät bli.. i början i alla fall ;)


Ankan och Victor rockar loss!


Jenny och Benny var inte sämre dom :)


SKÅL!!


Fulbild ;P


Finbild

Vädret hade börjat klarna upp på kvällen så vid kl 20 åkte vi ner till Berg för att lyssna på Uggla. Vi skulle cyklat, men eftersom Lollo och Fredric var nyktra så fick vi turen att åka bil, skönt! :)
Vi träffade på lite folk på vägen dit, och Anna och Martin var även där. Vi slog oss ner hos dem och började äta vår picknick.


Jag, Anna och Martin


M..


..AAAAAA..


..T!

Tyvärr hörde man inte musiken alls bra där vi satt, och när de nyktra började frysa tog vi vår packning och gick till Marcus föräldrar på efterfest!
Vi fortsatte att vara ute, och tjatig som jag är när jag är onykter, lyckades jag övertala Fredric att dricka ;) Vi satt där på ljugarbänken, han jag och Benny och pratade om allt möjligt!


Marcus var trubadur


Jenny ölar! Mmm, vad gott ;)


Helgalna människor ;)


Jag trivdes rätt bra där på bänken ;P


Söta Lollo


Gruppbild

Tiden gick ruskigt fort, och snart åkte vi hem till Härna igen. Där var det varmt och skönt!

Festen fortsatte och det var himla-jävla-skit-trevligt! ;P Det slutade faktiskt med att jag vågade mig på att sjunga SingStar med Ankan, och det gick helt okej. Men jag sjunger bara när jag är tillräckligt onykter ;)


Vi höll mest till på balkongen


Lite närgånget blev det med kvällens charmigaste ;)


Bildbeviset

Runt kl 4 (tror jag) dök Marcus upp i Härna. Vi beslutade oss för att låta Lollo, Benny och Fredric sova, så vi gick hemåt. Ankan och jag följde sen med honom på efter-efterfest. Kom inte hem till mig förrän till kl 7 och då var jag nästan död kan jag säga ;)


Ankan är på hugget ;)


Marcus också!


Hur som helst, det var en av de bästa kvällarna på jäkligt länge, tack alla inblandade för det ;)

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Kul att ni lyckades få ett bra väder och en väldigt rolig o lyckad lördagkväll.... =)

2008-07-22 @ 21:24:31
Postat av: Jenny

hej! Ja, det var ju en rigtigt trevlig kväll vi hade, kul att du kunde släppa loss o sjunga du med... får ta o ha en fest snart igen.. Kram kram

2008-07-23 @ 13:23:20
Postat av: Lollo

Haha, där ser du, du kunde ju skriva ju!! ;)

2008-07-28 @ 23:49:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0