Lista

PERSONLIGT:
Vad heter du: Evelina
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ingen aning
Var bor du: Ljungsbro
Ögonfärg: Grön-gula
Hårfärg: Brun


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
En brun/beige gammal sak
Vad använder du just nu för skor: Svarta vanliga skor med karborreband
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Jeans, tunikor
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Handlar typ aldrig kläder nu för tiden
Vad har du för skostorlek: 37
Vad har du för tröjstorlek: För stor för att jag ska trivas


HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till det andra könet och menat det:
Ja!
Bråkat med ditt husdjur: Dagligen
Drömt något helt galet så har det hänt nästa dag: Jag tror det
Skämt ut dig: Har nog hänt ja
Varit full: Mmm, lite lagom
Varit på fest: Självklart
Slickat dig på näsan: Näe, når inte


STUFF:
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Fastnar inte så mkt i mitt huvud ;P
Vill du gifta dig: Nej, inte som jag känner just nu
Vill du ha barn: Har redan en toksöt dotter, men vill gärna ha ett barn till... någongång

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej, inte det som jag klassar som droger
Vad är du mest rädd för: Att dö, att det ska hända Enya nåt
Vilka kläder sover du i: Inga
Vart vill du gifta dig: Vet inte
Har du varit kär: Ja
Är du kär nu: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Mm, oftast
Är du ett hälsofreak: Nej.. klagar på hur jag ser ut men gör fan inget åt det... *suck*
Har du någon tatuering: Nej, inte än
Har du sårat någon den senaste månaden: Ja, tyvärr
Kysst någon : Japp

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nope
Sjungit: Japp
Velat säga till några att du älskar dom: Ja
Saknat någon: Faktiskt inte
Kramat någon: Massor kramar, varje dag
Fått höra "jag tycker om dig": Ja, och det värmde massor
Sagt till någon att du tycker om den: Nej, jag är dålig på sånt
Blivit arg på någon: Ja
Stört dig på någon: Mmmm

VILKEN:
Buss åker du oftast: 521, om jag nu åker buss
Frisyr har du nu: Samma som alltid
Dag fyller du år: Jag fyllde en torsdag tror jag

SENASTE:
Film du såg: Tror den senaste var Tatuerad Torso?
Sak du stal: Jag stal några klistermärken på Backstreet Boys en gång för längesen, men skickade tillbaka dom dagen efter
Mat du åt: Grillad kotlett med tomat, gurka och paprika
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det


Kommentarer
Postat av: ____

Inte kär just nu? Jerry då?

2008-02-10 @ 20:39:06
Postat av: Grannen

Vilken skräll att du åt grillat :D

Å nu har jag lämnat ett avtryck att jag läser din blogg då och då (när jag är på din FL sida så kommer jag ihåg å gå in här :) )

Kram

2008-02-13 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0