Måste man verkligen ha rubrik?

Hej på er, det var ett tag sen nu! Som ni kanske förstår har min älskling åkt hem till sig, det är typ då jag uppdaterar nu för tiden ;)

Hur som helst..

Alla julklappar är klara nu och det känns toppen! I Ullared fixade jag de flesta men långt ifrån alla, men idag köpte jag lyckligtvis de sista :D Klippte mig också, som en för tidig julklapp av babe, snällt va? :)
Tyvärr blev det inte alls bra, nu ser jag ännu äldre ut, och är en exakt kopia av Marie Lindberg, kul! Det enda positiva är att jag fick testa volympuder och det älskar jag! Håret ligger precis där man lagt det och känns inte alls lika platt och glansigt som innan. Alltid nåt. Måste bara kolla upp vad det heter och vad det kostar först, sen ska jag nog inskaffa sånt!

Ikväll har jag tagit ett bad och njutit lite av ensamheten. Men nu när jag varit hemma i ca 4 timmar själv så har jag kommit på att ensamheten inte är så rolig alltid. Den är nyttig däremot, men rolig, usch nej. Saknar mina älsklingar!
Saknar att ha min sötnöt som ber mig om saker hela tiden, saknar babblandet och tjatandet från min lilla skrutt, saknar det något enormt nu även om jag kanske inte alltid uppskattar det annars :P Konstigt det där..

Imorgon är det lördag och då är det Dansbandskampen - final dessutom! Ska bli himla skoj och intressant att kolla på, jag tror faktiskt det blir en bra final. Men som jag sagt tidigare, Larz Kristerz måste bara vinna, de är det ultimata dansbandet! :)
Men innan kvällen ska det storstädas! Damma (överallt, även alla lister osv), dammsuga, torka golv och sen ska även "alla" tomtar upp, så det blir lite trevlig julstämning här hemma! Ser fram emot morgondagen faktiskt, det är ju så skönt när det är klart! Får försöka se det så..

Nu ska jag faktiskt inte göra något vettigt alls, kanske se på tv eller snacka på msn och lyssna på musik.. Avslappnande grejer i alla fall innan älsklingen ringer. Sen blir det sängen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å, kul med ny frisyr! Tror säkert det blev jättebra! :) Jag ska oxå städa imorgon.. :( Ingen höjdare.. Kram kram

2008-12-19 @ 21:55:18
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

haha, tro det du, men det blev det inte :P tur att jag inte behöver gå ut nu på ett par dagar ;) kram och ha så kul med städningen!

2008-12-19 @ 21:57:05
Postat av: Lollo

Kan vi inte få se ett kort på nya frisyren? :)

2008-12-20 @ 13:13:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0