Partaj-aj-aj

Fest hos Ankan igår, var riktigt trevligt fast jag hade så jäkla ont i magen. Sånt är piss och drar ner mig totalt, sorry för det vänner, jag var inte anti eller så, faktiskt. Hade bara jäkla ont som sagt.

Glögg, lussekatter, pepparkakor, godis, julklappar, tärningsspel och gitarrspelande med skönsång kan nog sammanfatta kvällen. Och lite hångel såklart. "Skaffa ett rum", typ.
Och ja, en massa alkohol såklart. Inte för min del utan för min andra hälft. Han mår inte toppen idag kan jag säga, utan sover bort huvudvärken fortfarande ;) Hur mår ni andra efter igår?

Jag mår bara bra. Har precis tryckt i mig chips framför dansbandskampen och gissa vem som sitter klistrad nästa lördag?! Jajamän, aldrig i livet att jag missar det! Skitbra final, men jag blir sur om Larz Kristerz inte vinner, de är ju självklara. Men - det får vi se då.














Idag ska det städas, skrivas cv, skrivas shoppinglista till morgondagen och mysas en massa. Babe åker hem idag igen, men inte förrän senare ikväll. Eftersom jag åker tidigt imorgon och kommer hem sent är Enya hos sin pappa, så babe och jag har några fler timmar tillsammans idag. Mys.
Men jag saknar min skrutt något enormt. Första gången imorgon som jag åker från stan sen hon föddes, det är lite pirrigt. Ja, jag vet att jag är larvig men ändå, känns lite skumt.

Aja, ska väl inte tänka sådär. Kommer gå bra, jag kommer ha en riktigt bra dag imorgon ihop med Jenny på vår lilla tripp och jag kommer vara i himmelriket där nere.. I know :) Jag längtar!


Älskling har vaknat så nu ska vi umgås. Puss!


Och just det Zandra, jag får dina mail och skickar svar men de verkar inte komma fram till dig, eller? Kolla skräpposten så de inte hamnat fel..


Kommentarer
Postat av: Ankan

Himla trevligt var det som sagt. Mår ok idag trots värsta skallevärken i natt. Var väl glöggens fel... Snygg man är på vissa bilder då :)

2008-12-14 @ 18:11:26
Postat av: Jenny

Himmla trevligt hade vi igår.. jag mår toppen idag... hade bara lite huvudvärk innan jag gick o la mig inatt... kram

2008-12-14 @ 23:09:43
Postat av: Lollo

Haha, jag har lussekatt i hela munnen på första bilden!! Ser lite småkonstigt ut!! :P Haha!! Kram

2008-12-16 @ 14:50:55
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0