Tjo!

Här sitter jag ensam igen, som alltid när jag bloggar ;P Men jag kommer inte vara ensam så länge idag utan åker till älsklingen ikväll. Han spelar just nu poker med sina vänner och jag valde att vara hemma och ta det lite lugnt.

Både igår och idag har vi varit på Ikano, igår var såklart Enya med. Gick hur bra som helst med henne i vagnen och hon klagade faktiskt inget nämnvärt. Skönt! Vi käkade på Linds direkt när vi kom dit och sen kollade vi runt lite. Kom hem med nya jeans och en tunika. Även idag kom jag hem med jeans och en tunika, men också med trosor, tröja och tisha. Men jeansen ska jag nog byta, tror jag vill ha en storlek mindre - hoppas det finns bara! Annars blir det ett par andra byxor, eller inga alls :) 

Hittade faktiskt inget alls till Enya i år, men det gör inte så mycket. Hon har så att hon klarar sig, även om det inte skulle skada med några fler byxor. Älsklingen fick tyvärr bara ca 20 min på sig att titta runt idag för jag tog alldeles för lång tid på mig på Gina, men han kom ändå hem med en ny mössa. Skitsnygg med djävulen på, jag valde den för ett tag sen vi var på stan.. Har bästa smaken ju :P Jättefin är han i den i alla fall, det är huvudsaken!

Nej, nu ska jag fixa lite käk tror jag. Ha en trevlig helg alla!


Och just det...
Imorgon ska älskling och jag gå på bio, det ska bli himla mysigt! Antagligen ska vi käka ute också, får se hur och var det blir. Jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0