Snart så..

Syns inte här att jag varit uppe med tuppen, men det är riktigt, sen kl 05.10 har jag varit vaken. Inte ett dugg trött faktiskt, men det brukar jag inte vara när jag har en tripp till Ullared framför mig ;) Kanske blir det på bussen, men det är ju skönt att jag kan sova om jag skulle vilja, och kunna.

Ska bli en himla trevlig dag i alla fall, och ikväll kommer jag ha så ont i både fötterna och ryggen och ha en plånbok som ekar värre än någonsin men det är det värt - flera gånger om! Förhoppningsvis kommer jag ha alla klappar klara till kvällen så jag slipper ha det hängandes över mig :)

Kl 7 är det dags att gå härifrån, nu ska jag bara göra klart det sista. Snart så är vi där..  :D

Ha en riktigt bra dag alla, och mina älsklingar, jag saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du får kul! Akta bara så du inte kommer i bråk med alla damer.. det är lätt hänt där i trängseln ;)

2008-12-16 @ 11:33:13
Postat av: Lollo

Hittade du nåt roligt då?? :) Kram kram

2008-12-16 @ 14:49:52
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0