Typiskt

Fasen säger jag bara, ska jag aldrig bli bra igen? Nej då, riktigt så farligt är det såklart inte men det är så trist att inte må bra! Var som sagt på vårdcentralen och där togs ett halsprov som ska skickas till labbet, svar kommer jag få senare. Men sålänge sattes jag på penicillinkur igen ifall jag fortfarande har halsfluss, för rött och irriterat var det i halsen fortfarande så nåt skit är det ju tyvärr..

Så i ytterligare 10 dagar kommer jag äta tabletter men den här gången får jag i alla fall äta mat ihop med dem, det är skönt! Och sen får Enya vara hemma från dagis hela veckan, mest för att jag inte vill riskera att hon tar med sig min smitta till dagis och vi får om allt igen.. Det vill vi ju inte :)


Och vet ni vad? Imorgon kommer babe till oss igen, ska bli såå mys! Längtar ju som en tok ;) Då ska vi ta igen allt vi missat sen i söndags, och det är inte lite det, hihi ;)




Förresten, Enya och jag kollade på julkalendern men varken hon eller jag tyckte den var så mycket att ha. Enya var mest intresserad av chokladkalendern och busungen försökte även proppa i sig min chokladbit men hon lyckades inte ;)
Imorgon gör vi däremot ett nytt försök, får se om hon dissar tv:n då med och bara vill äta godiset :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det så smart att träffas, när det är sjukdomar med i spelet? Det bollas ju bara fram och tillbaka hela tiden då.. Tycker mest synd om ditt barn som aldrig hinner bli friskt...

2008-12-01 @ 21:04:21
Postat av: Therese

Är det så smart att träffas, när det är sjukdomar med i spelet? Det bollas ju bara fram och tillbaka hela tiden då.. Tycker mest synd om ditt barn som aldrig hinner bli friskt...

2008-12-01 @ 21:05:13
Postat av: Lollo

Ska du bli sjuk igen!! :( Inget kul de där!!

2008-12-03 @ 19:09:51
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej hopp:) Dålig uppdatering här nu för tiden:P kram

2008-12-05 @ 16:48:36
Postat av: Jenny

det är ju synd att du aldrig ska bli bra.. hoppas att du blir bra tills den 15 dec... kram o krya på er

2008-12-06 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0