Sakletardag

Mmm, så ligger det till. Dagen ska spenderas till att leta, leta och åter leta. Efter vadå undrar ni kanske? Jo, mina nycklar! Har verkligen ingen aning om var de har tagit vägen, och eftersom jag inte använt dem på typ 1 vecka så kommer jag heller inte ihåg när senast var.. Så går det när det alltid är någon hemma ;)

Förhoppningsvis har Enya lekt med dem och lagt dem på något smart ställe, annars har jag väl helt enkelt tappat dem. Det vore inte direkt bra, nyckeln till pappa sitter ju också i nyckelknippan, samt tvättlåsnycklarna. Illa!

Dags att börja leta tror jag, hoppas verkligen jag hittar dem!


UPPDATERING

Letade igenom hela lägenheten, precis överallt. Lyfte till och med på dynor, tittade i alla skåp och lådor, gick igenom väskor och ytterkläder. Inga nycklar någonstans!
Men, så kom jag på kassen med gosedjur jag skulle gå ner med till källaren, den som stått i hallen ett tag men som nu står i Enyas rum. Plockade ur alla djur och vips så såg jag mina nycklar! :) Sa ju att hon lagt dem på ett smart ställe.. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag sa ju till dig att nycklarna fanns någonstans i lägenheten.. det var ju bra att du hittade dom... vore ju trist om du inte hade gjort det... kram

2008-12-08 @ 10:44:26
Postat av: Jenny

jag sa ju till dig att nycklarna fanns någonstans i lägenheten.. det var ju bra att du hittade dom... vore ju trist om du inte hade gjort det... blir ju lite mycket att göra om du hade tappat dom... kan ju oxå bli lite dyrt om du inte hade hittat dom... kram

2008-12-08 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0