Nedräkning

Nu är dagen snart över, Enya sover sen 19.30 och jag har faktiskt inte alls gjort något vettigt sedan dess. Alldeles strax ska jag däremot ta något att äta, och ta mitt penicillin. Bara 3 dagar kvar nu, jag räknar ner kan jag lova! Hoppas bara att jag håller mig frisk efter det, det räcker med sjukdomar för ett tag framöver! :)

Har ytterligare en nedräkning - till morgondagen! Då kommer babe igen och jag längtar som en tok den här gången också. Lustigt va? ;) Känns så himla tomt utan honom här, det är fan inte klokt. Vill alltid ha honom nära! Vi är som gjorda för varandra..

Annars har Enya och jag inte gjort så mycket idag. Hon har varit rätt gnällig från det att jag hämtade henne på dagis, och som alla vet är mitt humör inte det bästa alltid, vilket resulterat i två tjurhuvuden i stort sett hela dagen. Synd när det blir sådär, jag förstår inte varför. Kvällen var däremot mysig, vi tittade på "tubbies" och åt choklad från kalendern. Det gillar Enya! ;)
 
Imorgon är det dags för dagis igen och på förmiddagen/eftermiddagen kanske min mamma kommer en sväng, får se. Hon kommer bestämt på onsdag i alla fall och stannar till fredag. Så det blir fullt hus tills dess kan man säga, 4 pers, men det ska bli kul! Tycker om min mamma och kul för Enya att träffa mormor lite nu innan jul!

Nej, nu är det dags för piller..




Och förresten, Zandra om du läser detta så har jag mailat svar till dig.
Vet inte om du fått det?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååå, hoppas du får vara frisk nu då, när pencillinet tar slut! Kram

2008-12-09 @ 09:46:36
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej Hej! Ja nu får man väl hoppas att ni håller er friska ni har väl haft er dos dubbelt upp nu. Nej jag har inte fått nåt mail när skickade du?

2008-12-09 @ 20:37:13
Postat av: Zandra

Hej hej! Skönt att höra att ni är på bättrings väg. Nej jag har inte fått något mail när skickade du?

2008-12-09 @ 20:43:41
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Zandra

Oops nu kom visst båda fram ja då vet ja hur man gör iallafall:)

2008-12-09 @ 21:50:23
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, vi får ta o hoppas att du kommer att vara frisk nu... vill ju inte att du är sjuk på måndag... det är ju inte kul att vara sjuk hela tiden.. du måste ju orka med Enya oxå! kram

2008-12-10 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0