Myskväll

Igår hade vi en riktigt mysig kväll, älsklingen och jag.

Först åkte vi till Busfabriken och sa hej till ett par kompisar till honom, efter det bar det av mot stan. Vi bestämde oss för att äta mat på Olympia och både han och jag åt souvlaki med klyftpotatis. Riktigt gott faktiskt! ;)

Efter maten köpte vi lite annat gott som vi sedan avnjöt till bion. Vi såg Australia och den var himla bra! Riktigt bra handling och den kändes välgjord och påkostad. En film jag verkligen kan rekommendera! :)


..och pojken "Nullah" är en av de sötaste jag sett på länge :)

Resten av kvällen tillbringade vi i varandras armar här hemma. Bästa platsen ever!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å gud vad mysigt!! ;) Olympia är verkligen underbart gott!! Grillspettet o tzatzikin, ja, jag skulle nog kunna äta hur mycket som helst av det!! :P Haha!! Aha, så filmen var bra.. har sett reklamen på tv, o den varkar bra! Skulle oxå vilja se den! Får känslan av att den är lik Pearl harbour på nåt sätt, kankse är för att det utspelar sig förr i tiden! Kram

2008-12-29 @ 21:26:14
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Marre

olympia har sjukt god mat..bra val :) kram kram

2008-12-31 @ 14:50:18
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0