Mycket att göra

Nu när jag hittat mina nyckar ska jag faktiskt ta det lite lugnt. Tänkte börja på min inköpslista jag ska ha med mig till Ullared på måndag, det är ju en del som ska shoppas ;)
Och så ska jag försöka mig på att göra julkort på Enya i år igen, får se om jag blir nöjd. Är ju alldeles för petig ibland för mitt eget bästa, men det måste ju såklart vara fint om jag ska skicka iväg det :)

Annars ska jag ta mig ett bad om jag hinner innan Enya ska hämtas från dagis, om inte så blir det en snabbdusch. Tvätta och diska vore bra om jag hann med dessförinnan också, men det är ju inte lika kul så det avstår jag nog ifrån en stund till...  ;)

Men innan jag går bjuder jag på en av världens bästa låtar, enjoy! :)





Saknar dig babe!

Kommentarer
Postat av: Benny Brandman

Ja det låter ju inte som lasse stefans direkt ;)

2008-12-08 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0