Busfabriken

Shit pommes frites vad sällan jag uppdaterar bloggen nu för tiden! Men det beror ju på att jag har min älskling här nästan varje dag och då prioriteras andra saker förstår ni ;)
Nu har han däremot åkt hem och skrutt sover, så nu har jag äntligen lite tid över!

Idag har vi haft Enya hela dagen och vi har haft en riktigt bra dag! Först åt vi mysig frukost tillsammans alla tre och tände andra ljuset i ljusstaken. Sen kollade vi lite på tv och jag, Enya och Jenny gick en promenad strax innan lunch. Stannade till vid en lekpark gjorde vi också så Enya fick åka lite kana och gunga, det uppskattades massor!

Efter Enyas middagslur och lite mys med älsklingen så tog vi tillsammans med Jenny bilen in till Donken, och sen vidare till Busfabriken. Första gången för mig och Jenny där inne, andra gången för Enya om jag inte har helt fel.

Fanns ju en massa roliga saker för barnen, synd bara att Enya fortfarande är lite liten. Hon uppskattar ju inte direkt allt, även om mycket var himla intressant och roligt :) Allra, allra roligast för Enya var att åka i de stora rutschkanorna, det måste jag ärligt erkänna att jag också tyckte, även fast jag var livrädd första gången :P Sen gjorde vi en massa annat skoj också, låter bilderna tala för sig själva! :) 


lite hjälp över hängbron så man inte trillar i hålen


klättrar med mamma


bus med jenny


ibland blir det inte som man tänkt sig :P


min familj ♥


styrketräning med liten skrutt


bus i bollhavet


fick han ingen mat, tro?


hoppa, hoppa, hoppa.. tjooo!


åka cykel var skoj!


trampbilarna var pricket över i:et


ibland har man sina blonda moments,
fattade inte riktigt att det fanns en sadel att sitta på :P



Summan av kardemumman; jag och Jenny hade roligast :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, ja, anar nästan det, att du o jenny hade roligast!! :P Kram kram

2008-12-08 @ 08:34:56
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack för en trevlig dag o besöket på busfabriken var roligt.. klart att du o jag hade roligast om några år kommer nog Enya oxå tycka det är lik aroligt som du o jag.... kram

2008-12-08 @ 10:39:49
Postat av: Jenny

tack för en trevlig dag o besöket på busfabriken... det var en bra idé att åka dit... får ta o åk adit någon mer dag... klart att du o jag hade roligast där, men om några år kommer säkert Enya oxå tycka det är minst lika roligt som du o jag tyckte.. kram

2008-12-08 @ 10:42:53
Postat av: Kungen

Nästa gång så hoppas jag att jag kan vara med och leka med, för ni hade för kul för ert eget bästa = ). Puss

2008-12-09 @ 02:15:20
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0