Att det aldrig ska ta slut

Idag har det varit en massa gnäll här hemma, men det får det vara när man som liten skrutt mår dåligt. Jättesnorig, ögonen rinner då och då, lite svullen i halsen och med öroninflammation. Stackars liten! Tycker så synd om henne när hon mår såhär, känns lite som att hon aldrig får vara frisk :(

Sen att det kom lagom till när vi skulle träffa min mamma och Imre gör inte saken bättre, nu kan vi inte ses den här gången heller eftersom mamma inte får utsätta sig för baciller. Kanske ses lagom till min födelsedag i januari, men vi hoppas på tidigare!

Sen har vi som sagt nyåret tillsammans, min skrutt, Fredrik och jag. Hade tänkt bjuda hit två vänner till älsklingen men det är fortfarande oklart hur det blir. Enya borde ha blivit bättre till dess eftersom hon ätit penicillin från idag, men samtidigt förstår man ju de andra. Men vi hoppas på en trevlig kväll i vilket fall. Jag får ju fira med två av mina favoriter i alla fall så jag ska inte klaga ;)

Nu sover Enya och jag håller på att tvätta lite. Älsklingen är hemma hos sig men kommer imorgon igen då vi även ska åka och storhandla. Sen hoppas jag att vi kan träffa Wille och hans mor och far lite också, men det beror helt på hur Enya mår. Men det vore himla skoj, var jättelänge sen vi sågs nu och barnen vill nog ses lite oftare än så ;) Jag med för den delen!


skitungarna för snart ett år sen :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söta!! Shit vad tiden går fort:) Hoppas oxå vi ses snart så det inte drar ut på tiden för länge. Kram

2008-12-29 @ 20:54:16
URL: http://wakkas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Usch, inget vidare med öroninflammation nu oxå! Stackars barn, råkar ut för allt! :S Bara inte du o fredrik får det nu oxå!! Kram

2008-12-29 @ 21:23:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0