Weird

Gud vilken konstig känsla det är att veta att jag inte kommer träffa Enya mer än ett par timmar den här veckan!
Det är såhär att eftersom jag har haft henne nu i helgen, ska hon vara hos sin pappa hela veckan, plus helgen. På onsdag kommer hon däremot till mig ett par timmar, och då ska vi försöka åka iväg till Skänninge på marknad.

Annars har jag som sagt "semester" nu då, eller vad man kan kalla det. Veckan kommer kännas lååång, speciellt efter onsdag. Har aldrig varit ifrån henne så länge förut. Min lilla skrutta, vad jag kommer sakna dig!

Det kommer gå bra, det måste ju bara göra det. Hoppas bara jag kan hålla mig sysselsatt!
Så om du vill hitta på nåt, hojta till! :)


Annars idag då?
Jo, Wille har varit här och lekt med Enya. Ja, Kim och Annika var här också såklart :) Vi fikade, barnen åt och sov, och så pratade vi lite skit som vanligt. Alltid mysigt att umgås med dom, de har verkligen en speciell plats i mitt hjärta alla tre :)
Och sen är det så skoj att se hur glad Enya blir när hon får träffa dom, och leka med Wille. Det är verkligen toppen!



sötisarna!


wille softar ;P


gullungar :)


haha, nu har jag dig!!


nehej du.. jag kom loss! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud så söta dom två är. Kul att se Enya o Wille har så roligt o leka med varandra. kram

2008-08-03 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0