Vad göra?

Undrar vad jag ska hitta på i helgen?
De flesta av mina vänner ska på Winnerbäck på lördag, men som ni förstått så ska inte jag dit. Vete sjutton vad jag ska hitta på riktigt.
I och för sig vet jag inte om Enya kommer vara hos sin pappa eller inte, för han ringde idag och sa att han var sjuk.
Så om hon är hemma blir det ju att umgås med henne, men om hon inte är hemma?

Konstigt att sitta själv nu när jag alltid umgåtts med folk alla andra helger. Jag blir ju beroende, och vill faktiskt inte alls sitta själv. Fast det kanske kan vara skönt?
Näe, jag vill hitta på något!


Aja.. 
Jenny var ju här ikväll och vi pratade en massa, kollade lite på nätet och busade med Enya. Nu sover hon och Jenny har gått hem för att förbereda sig inför nattjobbet.
Jag tänker faktiskt lägga mig tidigt ikväll (tidigare än 01 i alla fall), för jag har gäspat hela eftermiddagen. Är sjukt trött i huvudet!

Vill däremot göra något, så det blir antingen en film eller så lägger jag mig i sängen och läser i min bok. Boken är förövrigt väldigt bra, men nu har det inte blivit mycket läst på ett tag. Sugen på att veta hur det slutar, så jag borde nog satsa på det sista förslaget ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0