Rätt nöjd

Nu är jag klar med fixandet i Ps, och om jag får säga det själv, blev den rätt fin.
Sen blev inte utskriften som jag hade tänkt mig, men så är det ju alltid! Hoppas personen i fråga uppskattar min tanke i alla fall ;)
Är lite sugen på att lägga ut bilden här, men det kan jag ju inte förrän efter jag gett bort den. Men här får ni ett litet tjuvkik :)




Jag är hungrig. Borde nog ta mig något att äta, men tycker det är alldeles för sent. Skippar det nog, eller så skalar jag mig en morot. Det är ju nyttigt!

Imorgon är det onsdag och det betyder att halva veckan snart har gått. Känns som det var flera veckor sen det var helg, för så segt har de här två dagarna gått!
Men imorgon kommer ju Enya umgås med sin pappa efter dagis, så då svischar nog bara tiden förbi!


För övrigt kan jag säga till min mor att det går bra att komma på torsdag, för några andra planer blir det nog inte. Ska bli kul att träffa henne, då det var ett tag sen nu :)
Hon är verkligen den bästa mamman man kan ha (ja, förutom mig själv då, hihi :P) och hon har blivit en så bra vän genom åren. Älskar henne massor!

Och med dem orden avslutar jag det här inlägget..
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ta ett kokt ägg istället! Det är bra såhär sent på kvällen, om du ska äta nåt!! ;) Kram kram

2008-08-26 @ 22:41:43
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

klart att det du gör i ps blir bra, du är ju så duktig.. kul för dig o enya om din mamma kommer på besök... kram

2008-08-26 @ 23:04:14
Postat av: Evelina svarar

Lollo: Jag brukar faktiskt äta kokt ägg på kvällen.. nästan varje kväll för att vara ärlig :) Idag blev det dock inget alls, ingen morot heller..

2008-08-26 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0