Helg

Lördag idag och Enya har åkt till pappa. Hon var redo även innan han kommit, bara för att jag råkat säga att pappa kommer snart. Snabbt rusade hon till hallen, ställde sig vid dörren och vinkade hejdå till mig. Så söt :)
Så när pappa kom hade hon redan skor på sig, och sen var det bara att gå ut till bilen.

Det är så kul, för när mamma var här vinkade vi alltid i fönstret när vi gick till dagis. Nu gör hon likadant varje gång hon ser köksfönstret och idag vinkade hon som en galning! :)
Gjorde pussmun till mig och så gick hon till andra sidan bilen.. Sen kom hon tillbaka, springandes och vinkade lite till, hihi!

Imorse fick hon en paraplysulky, som hon tyckte var himla kul. Mest intressant var nog spännet i den, men hon plockade sina dockor i och ur den där vagnen hur många gånger som helst.
Klantiga jag klämde mig däremot när jag skulle spänna upp den. Gjorde ont som attan! Men tur att det var jag så det inte var Enya :)







Och nu sitter jag här igen, som vanligt när jag har tusen saker att göra.
Ska tvätta, damma, dammsuga, torka golven och diska innan jag kan börja göra mig klar. Äta mat ska jag hinna med också!
Kanske bäst jag sätter lite fart, kl 17 ska vi ses hos Jenny och då är det ju bra om jag är redo ;)

Eller vad säger jag?
Redo kommer jag aldrig bli, men bra om jag är iordning i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin vagn, då blev hon glad va? ;) Jo, ska väl städa iordning lite här oxå, innan Fredda kommer, och kankse vara klar för en gångs skull, annars brukar ju de där vå pojkarna få vänta på mig.. hehe.. ses ikväll!! :) kram kram

2008-08-16 @ 11:04:22
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

kul att Enya tyckte om vagnen.. ska väl börja fixa här hemma så att jag är klar när ni kommer... måste ju med städa lite här hemma innan ni kommer.. vi ses i kväll o då ska vi ha jättekul... kram

2008-08-16 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0