Svammel

Jaha, nu har jag kommit hem från stan, Enya har badat och nu sover hon gott.

Jag lyckades faktiskt stå emot att köpa någon top, även om jag provade två och var nära på att köpa en ;)
Byxorna bytte jag storlek på, men blev lite osäker på om jag kanske skulle bytt färg också, men nu är det för sent. De här är jättesnygga, så ja, jag är nöjd! :)



På lördag är det ju som sagt grisfest som ni vet jag längtat så mycket efter. Det ska bli så kul! Hoppas kvällen blir underbar ;)

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig, men jag har ett par dagar kvar att fundera. Snygg vill jag känna mig i alla fall! :) Och helst vill jag ju att andra ska tycka att jag är det med, hehe!
Men men, det ordnar sig nog alltid :)

Har fått veta att vi blir ca 50 pers, men det vore ju roligare om vi är fler. Och så blir det ju billigare. Alla vet ju att billigt är bäst :)
Men ååh, vad jag längtar nu.. Haha, vad larvig jag är!

Nej fy, ny svamlar jag alldeles för mycket ;)

Slutar inlägget med en bild jag tog alldeles nyss.. Fint väder är mys!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken härlig bild du har tagit =) ser så mysigt ut =) Hoppas du får de trevligt på grisfesten kram

2008-08-13 @ 21:26:37
Postat av: Evelina svarar

Ja, tack.. det hoppas jag att jag får :)

2008-08-13 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0