Grisfest

Jag kom nästan i tid till Jenny igår. Fick ringa henne så hon kunde hjälpa mig att bära mina grejer, men när jag kom dit var ju redan allt folk där, eller nästan i alla fall :)
Carro kom några minuter efter mig, och Ankan efter ett tag. Sedan var vi en komplett samling.

Lollo hade fixat morot och gurkstavar med dipp som vi smaskade på innan det var dags att åka därifrån. Gott :)

Kl 18.30 kom vi i alla fall till festplatsen, och det var då jag insåg att jag inte hade några pengar med mig. Men som tur var hade Jenny så det räckte för mig också. Tur att andra tänker åt en ibland ;)

Vi käkade, sjöng, drack och myste i varandras sällskap. Det var verkligen himla trevligt, och fast jag satt på dass var sjätte minut så njöt jag av kvällen i fulla drag ;)


Jag har nog inte så mycket mer att säga om kvällen faktiskt. Eller jo, jag skulle kunna skriva en hel jäkla novell egentligen, men det besparar jag er ;)

Bilder säger mer än tusen ord har jag hört, så jag låter dessa tala :)



























Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka fina bilder! :) Men, vad är det för morot på stubben? Som du o Carro håller på med? ;) Den missade jag.. hehe.. Roligt var det iaf!! :D

Kram kram

2008-08-18 @ 08:29:08
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Ni såg ut att ha väldigt roligt på den där grisfesten...=)

Skönt att komma ut o ha kul med kompisar...Du ser ut att släppa loss till 100%...hehe

2008-08-18 @ 21:01:12
Postat av: mamma

Jag är så glad att du har en massa fina vänner som verkligen verkar bry sig omm både dej och lillskrutt. Du tar många fina bilder, det är skoj att se, för jag har ju lite långt till er båda.Alskar er väldigt mycket, och var rädda om varandra. Kramar i massor. Mamma/Mormor.

2008-08-19 @ 09:33:13
Postat av: Jenny

vilka bra bilder du valde ut... det var en jätte kul kväll vi hade.... hoppas att vi kommer att lika kul nästa gång vi ses... kram kram

2008-08-19 @ 14:18:31
Postat av: Marcus

Fina bilder em nvarför tog du med sånna med mig på..? Man är ju ganska ofager om ja får säga det själv...men ganska trevlig o rolig men det märks o synns ju inte på bild.. hehehe... TAck för en kanon kväl..kramar

2008-08-19 @ 22:21:06
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: benny

jaa jag kan ju inte annat än att hålla med. jätte bra bilder o jätte kul hade jag. måste vi snart ha igen... kram kram

2008-08-21 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0