Gårdagen

Hej bloggen!
Nu är jag hemma igen. Har varit ett tag i och för sig, men har tagit det lite lugnt nu innan jag ska storstäda inför kvällen.

Men bloggen går före, såklart :)

För att börja där jag avslutade igår..

Ansiktsmaskarna blev en hit, men min var tyvärr genomskinlig så det blev inga roliga bilder på mig. Mer än när masken skulle av såklart, för det var en sådan "peel off", vilket var lite läskigt :P Såg ut som jag drog av ett extra skin, haha.
Men lite lenare blev vi nog efteråt, och det var väl det som var meningen.
En kul grej att testa på i alla fall, men nästa gång ska jag ha en sån med färg, så det syns!

Annars gjorde vi inte så mycket, mer än lyssnade på musik och snackade skit. Pratade förlossning, konstiga karlar osv, så visst blev vi lite roade :)

Lovade bilder idag, och visst ska ni få det. Enjoy! :)


regnoväder


carro när vi kom hem


carros fynd


mina fynd


lite nya nagellack


carro målar svart


såhär blev carros naglar
  


jag var tvungen att prova hennes snygga lack också


mina händer (med min nya ring)


carro målar tånaglarna


carros fötter..


och mina... :)


carros fina ansiktsmask


min såg mest läbbig ut ;)


masken ser ut som en använd gammal kådis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0