Uppe med..

ja, inte tuppen i alla fall ;)

Vaknade efter 5 timmars sömn, och kom på att jag borde gå upp. Men när det känns som jag gått in i väggen, att jag druckit alldeles för mycket kvällen innan är det ju inte så lätt ;)
Saken är ju den att jag inte drack en enda droppe igår, men ändå känns det värre idag än det gör dagen efter en fest.
Haha! :)

Enya kommer i alla fall lite senare ikväll, skönt att jag kommer hinna med åtminstone lite av det jag tänkt göra.
Måste tvätta, diska och dammsuga. Resten kan jag göra i veckan när hon är på dagis.


Gårdagen blev förresten riktigt trevlig! Först var jag ju hos Lollo som ni vet. Vi käkade tacos och såg på "En riddares historia", snackade lite skit och sen åkte jag hem. Var hemma ett tag, pratade lite på msn och lyssnade på musik, och vid halv 1 inatt kom Jenny och Ankan förbi.
Vi skulle bara kolla igenom bilderna från konserten på kvällen, men det blev att vi satt kvar lääänge och pratade.
Nattprat är det bästa som finns! Extra roligt är det när man pratar med nån som är lik sig själv, när man byter tankar, erfarenheter osv. Kan inte bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det var trevkigt i går när vi satt o pratade.. hade oxå trevligt när jag var på konserten med lasse... kram kram

2008-08-24 @ 18:15:52
Postat av: Lollo

Tack änu en gång att du hängde med =) måste ses snart igen kram

2008-08-24 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0