t.r.ö.t.t.!

Jag vet inte vad folk tycker om mig, egentligen. Men jag tycker verkligen inte om mig själv för tillfället! Låter säkert töntigt, men så är det. Jag blir galen på mig själv! Jag bara förstör, både för andra och för mig själv :(

Jag har ärligt talat tappat livsglädjen.
Livet är inget kul längre, och jag hatar att känna såhär!
Känns som jag drunknar i mig själv,
och vet inte vad jag ska göra för att ta mig upp till ytan igen...




Lyssnar på högsta volym!!
Den här låten är så jävla bra, men jag förstår den inte..
Lika lite som jag förstår mitt eget liv..

Kommentarer
Postat av: Jenny

det finns folk som tycker om dig äävn fast du är som du är.. jag tycker om dig ändå.. men du får försöka att inte vara så som du är hela tiden.. låten var helt okej... kram

2008-08-29 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0