Tjejkväll

Nu sitter jag här hos Carro och myser. Vi har alldeles nyss målat våra naglar, vilket blev skitsnyggt :P
Jag hade tänkt lägga in bilder, men min minnerskortläsare vägrar fungera :(

Vi har sprungit runt på Ikano idag, och handlat diverse saker. Sen blev det käk på Donken samt en sväng till systemet för att inskaffa några flaskor Smirnoff Ice till nästkommande fester, gott!! ;P

Nu ska vi sätta på oss varsin ansiktsmask och vara alldeles sådär tjejiga vi aldrig är annars. Önska oss lycka till, hur det nu ska gå utan att få skratta.. Vi som har så kul :)

Bilder kommer imorgon då alles :)
Hörs kanske senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ser fram emot bilder...(hoppas jag känner igen dig)

och lycka till med kvällen! och hälsa Carro

Kram

2008-08-04 @ 21:34:48
Postat av: Annika

Väntar med spänning på bilderna:)

2008-08-05 @ 08:48:35
Postat av: Lena

Hoppas ni hade riktigt roligt! =)

jag jobbar igen.. :(

2008-08-05 @ 10:43:16
Postat av: Lollo

Hoppas ni/du hade det trevligt. Du behöver göra något för din skull... höres kram

2008-08-05 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0