Svårt val

Hmm, jag ligger faktiskt hyfsat till i planeringen.
Jag har nu tvättat en maskin, hängt den, slängt i en ny som snart är klar. Diskat, dammat och dammsugit. Torka golven tror jag att jag skippar, för jag fick så satans ont i ryggen och handleden när jag dammsög. Suck!

Nu har jag precis satt in lite pommes i ugnen. Mm, jag vet. Ingen bra mat alls, men godare än makaroner!
Till maten ska jag nog ta mig en morot också, bara för att vara lite nyttig i alla fall ;)

När jag ätit klart blir det att duscha och göra mig klar. Affären ska jag ut till en snabbis också, måste köpa bröd.
Annars har jag faktiskt packat ner drickat och lite sånt i en påse, så det är klart.

Det som kommer ta tid däremot är ju klädvalet. Oerhört svårt val, och inte blir det lättare av att inte ha en helkroppsspegel! Jag får gå på magkänslan helt enkelt, eller springa över till Jenny och rådfråga. Hon har en större spegel :)

Sist av allt blir det spackling och målning av naglar. Finslipet så att säga.
Faktiskt nästan det viktigaste av allt ;)

Nej, nu tror jag tvätten är klar..

Hörs imorgon igen!
Ha en himla trevlig lördagkväll alla,
och gör inget jag inte skulle gjort ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0