Suck!

Nej, nu tycker jag verkligen att min förkylning kan försvinna. Jag vill inte mer, jag orkar inte! Mina försök till att kurera mig har tydligen inte fungerat så värst bra, men jag håller fortfarande tummarna för att jag blir bättre snart!

Anyway..

Stan blev det som sagt idag, och jag kom hem med två presenter till lilla Felicia (vad kan jag ju inte säga här eftersom hennes mamma läser) och så köpte jag även present till Annika som fyller år imorgon! Höll på att komma hem med några Smirre också, men kände att jag hellre lägger pengarna på virke ;P

Jenny köpte sin andra Bacardi den här månaden, svamp som hon är :P
Nejdå, nu ska jag inte vara elak. Men så blir det ju när det bjuds en massa :)




Enya sover nu och jag njuter av kvällen!
Ska fixa lite i ps tänkte jag, och fortsätta njuta av ensamheten ihop med världens bästa musik!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe, kan det vara jag som är lite delaktig i hennes svampiga beteende?? ;) Haha!!

2008-08-26 @ 22:43:00
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja det tar oftast slut när man bjuder på drinkar.. men man är ju snäll mot sina vänner... kram

2008-08-26 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0