Snart helg!

Vi sov länge idag, eller Enya i alla fall. Hon vaknade 9.20 men då jag hade redan varit vaken i 2 timmar och legat i sängen och lyssnat sönder den där låten ni vet? ;) Den är såå bra!

Ringde vc efter vi gått upp men de hade inga tider idag. Äter Enya fortfarande inte till imorgon ska vi ringa igen. Håller tummarna för att det vänder! Vi ska till Annika imorgon på förmiddagen, och till lunch kommer Enyas pappa och hämtar henne. Jag vill gärna att skrutt också ska följa med, så hon kan leka med Wille! Men vi får se som sagt.

Imorgon börjar Ljungsbro marknad. Den sämsta marknaden jag varit på om jag ska vara ärlig, men det är ju ett måste som Ljungsbro-bo! :)
Ankan kommer förbi mig när hon slutat jobbet, och så kommer vi nog sammanstråla med Anna och Martin lite senare. Himla trevligt ska det bli i vilket fall!


Sen på lördagen är det ju dop som ni vet. Då ska jag leka fotograf, hihi :) Hoppas på okej bilder, men min kamera är ju skit, så.. Men nåt bra ska det nog bli!

Efter dopet blir det nog att gå en sväng på marknaden igen, om jag hinner. På kvällen är det ju fest hos Jenny, så jag måste hem och göra mig iordning.
Blir nykter fest för mig den här gången, det kan ju vara intressant det med ;) Har i och för sig lite svårt att släppa loss i nyktert tillstånd, men hoppas det blir kul ändå! Sånt som märks helt enkelt :)

Ser i alla fall fram emot lördag, så jag hoppas det blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

klart att du kommer att släppa loss ändå... ja, ljungsbromarken är ju ingen höjder att gå på men som du skrev så som ljunsbrobo man är så går man ju ändå ner en sväng... blir bättre nästa lördag då det är husbyfjölmarken.... kram

2008-08-29 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0