Shopping

Idag gick det jättebra att lämna Enya på dagis! Hon vinkade glatt "hejdå" och satte sig på en cykel, hehe.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och började leta jobb, men jag tröttnade snabbt och började istället redigera lite bilder. Mycket roligare, även om det inte ger mig någon inkomst ;)
Jag hann bara med mina och Lollos bilder från lördagen, innan jag skulle hämta Enya igen. Resten ska jag väl sätta mig med en annan dag. Hatar röda ögon på kort!

När vi kom hem så lekte vi lite, käkade mellis och så hade vi besök av en hantverkare. NU har jag äntligen handtag på mina garderober!! Trähandtag visserligen, men bättre än inget alls.

Sen väntade vi bara på Jenny, så bar det av mot stan. Känns som jag inte gör annat än åker dit, men idag var jag tvungen för att kunna använda lite rabattcheckar som snart går ut ;)
Så jag kom hem med ett par jeans, ett par plyschbyxor, en body och två tröjor till Enya. Bra att ha till dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0