Shopping #2

Nu har jag kommit hem från min andra runda på Skänninge marknad. Idag var det lite mindre folk och alltså lite lättare att ta sig fram överallt. Den här gången åkte jag med Annika och Ninni.
Tittade på massa smycken, men såklart har de inte många ringar i min storlek. Köpte ändå två stycken, en i min strl och en större. Den större får jag ha att byta med helt enkelt, för nu har jag tre ringar som passar på långfingret, men fortfarande bara två sådana fingrar :P

Sen fyndade jag en fleecetröja till skrutt för 25 kr, samt ett till par foppa-tofflor. Tog strl 26 i de jag köpte igår, och 23 i dessa jag köpte idag, men inte fasen skiljer det alls mycket i längd. Konstigt!
Aja, Enya kommer ju inte hem förrän på söndag, så då får vi se vilka som passar bäst helt enkelt :)


nya fleecen


mina ringar


nya foppa


strl 26 och strl 23, skiljer inte mycket eller hur? men de vänsta är mkt hårdare
tyvärr..


Nu har jag ont i huvudet och har tänkt lägga mig i soffan och vila lite. Skööönt!
Ha det bra.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka fina ringar, gillar speciellt den översta, silvriga! Snyggt med figruerna på foppatofflorna, då blir hon glad!! :) Vi har precis kommit hem nu, blev lite investeringar idag med, med de får du läsa om själv, sen.. ;)

kram

2008-08-07 @ 19:05:29
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte söta foppatofflor(och jätte fina ringar):-)



Puss

2008-08-07 @ 21:17:00
Postat av: Jenny

det var fina ringar du hade handlat... fina tofflor med figurer till Enya... hoppas att dom blir bra till henne... tror att dom kommer att bli det... kram kram

2008-08-07 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0