Ovana

Jag har visst skapat mig en ful ovana.
Sitter här och säger vad jag ska göra, men lika fan blir jag kvar här framför datorn, eller tv:n. Ikväll blev det faktiskt båda ;)

Pratar med en kär vän på msn.
Jag försöker verkligen finnas där, men det är svårt.
Mina "råd" hjälper nog dessvärre inte, men jag måste ju alltid försöka ;)

Sen har jag kollat på en film på 3:an.
Åh, började ju nästan böla..
Var en ung tjej som blev gravid, men hon och pappan var inte tillsammans. Sen så träffade hon i alla fall en kille som inte brydde sig över att hon skulle ha barn.
Eller jo, brydde sig gjorde han ju, men han valde henne i alla fall, trots barnet.

Är lite känslig tror jag, som nästan tjuter av en sådan grej ;)
Men eftersom jag är lite i samma sits så berörde det mig väldigt mycket.
Sen vet jag inte hur min historia slutar, men den i filmen slutade i alla fall lyckligt.
Håller alla tummar för att min gör det också!






Det finns inget värre än en tyst telefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0