Onsdag

Snart är klockan 14 och då bär det som sagt av mot Skänninge. Innan dess ska jag bara ta något litet att äta, så jag står mig ett tag, sen måste jag packa skötväskan och ladda upp med lite käk till skrutt.

Det var konstigt men himla mysigt att få hem henne idag. Hon blir ju lite reserverad sådär i början, men det släpper ganska snart som tur är :)

Ikväll ska hon ju tillbaka till honom och stanna till söndag. På måndag börjar inskolningen och det ser vi fram emot!! Kul för henne med andra barn!
Och när vi inte har tid på dagis, ja då ska vi gå till Droppen och leka av oss :)


Neej, bäst att sätta lite fart då.
Hörs ikväll igen, då ska jag visa er vad jag shoppat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0