Nu går det åt rätt håll

Idag var Enya på dagis för första gången. Det gick jättebra!
Fröken var snäll och lekte med Enya hela timman vi var där. Jerry och jag fyllde mest i papper och höll oss rätt mycket i bakgrunden, som jag tycker man ska göra när det är inskolning.

Efter dagis gick vi hem och åt. Det blev pyttipanna, vilket jag inte ätit på hur länge som helst :)
När maten var uppäten var det sovdags för Enya och då började Jerry och jag vårt samtal.

Jag tycker även det gick jättebra, och hoppas han tyckte det med!
Nu känner jag äntligen att det går åt rätt håll. Känns skönt det.
Vill inte vara med om fler överraskningar nu, men jag hoppas inte det blir några problem i framtiden :)



Annars har vi inte hittat på så mycket idag, mer än att Wille och Annika var här en sväng ikväll. Barnen lekte och vi andra pratade lite "skit", som jag brukar säga :) De var här fram till det var läggdags för Enya, och nu sover hon gott i sin säng och jag och mamma har nyss avnjutit varsin kexchoklad.

Nu ska jag nog kolla runt lite, och så blir det sängen tidigt ikväll.
Dagis imorgon igen ju, blir att gå upp med tuppen ;)

Ha det så bra alla! Det tänker i alla fall jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå! Så kul att det gick bra med dagis! Du ska se vad kul det blir att se vad hon lärt sig efter varje dag.. det är alltid nåt nytt =)

Fina bilder på inlägget innan...

2008-08-12 @ 08:57:59
Postat av: Jenny

Hej!!! Vilken tur att det börjar ordna upp sig för dig... får väl hoppas på att det gör det ifortsättningen oxå.... Kram Kram

2008-08-12 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0