Njaaa..

Hemma nu. Vi tog två varv på marknaden men inte hjälpte det. Inte mer intressant andra gången än första :P
Pratades mest med folk, tittade på alla fulla ungdomar osv.. Och så tog vi en sväng in på båda pizzeriorna för att se om det var något drag, men det var det inte så vi gick igen.
Hamnade hos Jenny där vi lyssnade på musik och snackade skit :)

Nu har jag precis ätit två kokta ägg, det var riktigt mumsigt! Lyssnar på musik och ska faktiskt inte lägga mig riktigt än. Tänkte ge mig på en liten lista såhär på kvällen också. Kommer ju troligtvis inte kunna blogga något imorgon, så det är bäst jag passar på!



Oj, jag glömde ju!
Jag har förresten träffat Enyas nya familj nu. De var på marknaden tillsammans och jag var trevlig och hälsade på dem. Det ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0