Nattlista

HAR DU:

Förhållande: Nej, det har jag inte
En bästa vän: Inte det heller
Haft ett seriöst förhållande: Yes, det har jag. Inkluderade ju barn och hela fadderuttan
Kysst en av dina bästa kompisar: Hmm, låt mig tänka.. Ja, det tror jag nog!
Blivit kär vid första ögonkastet: Hehe, japp
Fått ditt hjärta krossat: Har inte alla fått det?
Skrikit åt en lärare: Även om jag blivit arg så skriker jag inte på lärare. Brist på respekt!
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, det skulle man väl kunna säga
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, det har jag gjort
Några smycken som kostat över 1000 kr: Förlovningsringen. Även om jag inte har den på mig så har jag den kvar
Snusat: Nej, aldrig
Rökt: Skulle aldrig falla mig in!

11 DAGENS:

Klädsel: Svarta leggings, gul tunika/klänning, grå cardigan
Frisyr: Samma som alltid
Låt: De senaste dagarnas låt har varit Lasse Stefanz - Den sången han sjöng ;)
Vill ha: Lördag
Sjuka: Att barn inte är barn längre! Sminkar sig vid 7 års ålder och super vid 11. Var är världen på väg?
Drog: -
Saknad: -
Köp: Har faktiskt inte köpt något idag
Godis: Hmm, min låt får jag nog svara där :)
Attityd: Rätt glad måste jag nog ändå säga, även om vissa saker besvärat mig något
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Shit, jag måste verkligen göra något åt detta!


11 första:


 Första bästa kompis: Jenny tror jag faktiskt
Bil: Har inte haft någon egen första bil än
Kärlek: Erik
Husdjur: Min underbara kissemiss Sixten
Semester: Haha, tror du verkligen att jag kommer ihåg det? :)
Jobb: Sommarjobb på Folkets Park i Ljungsbro
Köpta skiva: David Hasselhoff ;)
Riktiga kärlek: Marcus
Piercing: Har ingen
Konsert: Backstreet Boys i Kungsan -96

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Benny
Personen som pussade dig: En kille på pizzerian ikväll gav mig en puss på kinden :S
Personen som du kramade: Ankan
Peronen som ringde dig: Jenny, men jag hann inte svara
Personen som du ringde: Enyas pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Enya
Alkoholdrycken: Grogg
Filmen du såg: Pirates of the caribbean 3
Gången du grät: Torsdagen i förra veckan skulle jag tro
Måltiden: Måltid och måltid.. Åt två kokta ägg alldeles nyss :)

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nej, men jag skulle vilja!
Våga hoppa bungyjump: Never!!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, varför inte?
Kalla dig själv lycklig: Nej, det skulle jag inte
Hellre ta bilden än vara med på den:  Beror på. Är oftast bakom kameran, men onykter går det även bra att vara framför :P
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja, det med
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: Nej, då skulle jag dött för längesen!

8 VAD:

Gör du just nu: Fyller i listan och lyssnar på musik (ja, alldeles rätt, på DEN låten :P)
Ska du göra imorgon: Tvätta, städa, gå på dop, och gå på fest!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att jag borde skärpa mig, men vad fan hjälper det? ;)
Har du med dig in på bion: Trevligt sällskap och godis!
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Rätt så mörkt och kallt!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Inget speciellt faktiskt. Helheten?
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror ju helt på hur mycket jag vann :)

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Cardigan
2. Tunika/klänning
3. Leggings
4. BH
5. Trosor
6. Glasögon
7. Smycken

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Beror helt på situationen, men jag är iofs blyg för det mesta, inte bara killar :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Hela 25 år!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nope
Använder du huvtröjor: Ibland
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, en tatuering kommer så småningom. Ska bara samla pengar och mod!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Både och, men jag tyr mig lättare till killar tror jag. Prata problem och sånt med.. typ

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Älskar sommaren, men vintern är mysig om man har någon speciell i sitt liv!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Jag gillar min ålder just nu
Sova på sida, mage eller rygg: En blandning är det bästa!
Kramar eller kyssar: Kramar är mys!

4 måsten i hemmet:

Tv eller dator: Dator!
Dusch eller toalett: Dusch
Mixer eller brödrost: Brödrost
Soffa eller säng: Säng

3 vill ha:

Pool eller bubbelbad: Pool
Hemmabio eller hemtjänst: Hemtjänst vore ju smidigt ;)
Kamera eller videokamera: Videokamera

2 girigheter:

Dyr mat eller billig mat: Beror väl på vilket som är godast?
Dyra produkter eller billiga: Dyrt är inte alltid bäst ;)

1 ABSOLUTA måste i livet: Skulle vilja skriva kärlek eller vänskap, men jag känner att för att ha kärlek måste vänskap finnas, och tvärtom.
Och eftersom det bara fick vara EN sak, så säger jag MUSIK! ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Snodde din lista.. =) Hoppas du har en kul kväll..

2008-08-30 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0