Men gud..

jag har ju inte bloggat idag! Bäst jag gör det innan läggdags :)

Dagen har gått så fruktansvärt fort, men det är i och för sig bara bra. Skönt med dagar som inte är långsamma och trista.

På förmiddagen kom min pappa förbi en sväng, han tog Enya med sig till tobaksaffären och tippade lite trav, sen lekte de ute medan jag fixade lunch.
När vi åt, åkte pappa hem till sig, och medan Enya sov gjorde jag mig iordning.

Vi har ikväll varit i stan med Jenny. Vi kikade på lite skor, kläder, pratade med Carro på jobbet, köpte en paraplysulky till Enyas dockor, och så gick vi till Linds för att äta mat. När vi väntade på maten kom Annika och Wille, och efter ett tag även Kim. Så vi gjorde sällskap under måltiden, och Enya som matvägrat sedan i onsdags åt som vanligt inte alls mycket.
Hoppas bara det är tanden som spökar, så hon inte håller på att bli sjuk. Det vill vi inte.

Efter maten begav vi oss till Maxi för att inhandla diverse saker. Det tog lite tid, så Enya fick en banan under tiden (och åt upp den!) och vi var inte hemma förrän kl 20. Då gjorde jag iordning henne och gav henne en stor flaska välling, och nu sover hon.
Trots matvägran är hon jättego och glad, och visar verkligen sina bästa sidor. Jag älskar henne så mycket! Kommer bli tomt utan henne i helgen igen, men hon kommer ha det kul hos hennes pappa :)



Imorgon ja..
Det är då det gäller. Fest, och det ska bli så skoj!
Jag hoppas bara inte att jag har för höga förväntningar, men jag ska försöka ta det som det kommer ;)
Ska festa som aldrig förr i alla fall, hehe!

Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. paniiik!
TIPS?

Kommentarer
Postat av: Du vet vem hehe

Dina nya jeans o den rosa blir kanon fint. Kram

2008-08-15 @ 21:35:42
Postat av: Jenny

jag vet inte heller riktigt vad jag ska ha på mig, vet bara att jag ska ha min nya t-shirt. men sen vet jag inte.... kommer att var kanon kul imorgon..... vi ses kram

2008-08-15 @ 21:51:16
Postat av: Marre

hade ju massor bra förslag till dig :P ha så kul imorn.. kram kram

2008-08-15 @ 22:12:21
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja, de där med banan på maxi är ju jäkligt bra, problemet är ju bara att det är bara barn som får ju.. För igår när jag gick där och handlade, var jag så jättehungrig, o riktigt såhär irriterad som man blir när man inte ätit. O att det var fullt med folk som trängdes, gjorde ju inte saken bättre. Så såg jag de där bananerna.. Tänkte, ska jag våga ta en? För jag var ju sååå hungrig. Men det är ju bara för barn.. Kan de inte ändra? Så alla får en gammal banan? Det tycker jag!! :D

2008-08-16 @ 11:09:29
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0