Lördag

Mmm, har precis kommit upp från ett underbart varmt bad. Nu känner jag mig fräsch igen!

Om en timma kommer Lollo och Felicia hit. Vi ska upp till Folkets Park och glo lite. Parkens dag idag nämligen, med lite roliga grejer för barn nu på eftermiddagen. Och eftersom jag inte har mitt barn hemma, får jag gå dit och vara lite barnslig ändå ;)
Trevligt att hitta på något, Lollo och jag i alla fall. Vi ses alldeles för sällan.

Efter det följer jag med dem hem en sväng, och kikar på hur de har det i nya lyan. Vet inte riktigt när jag är hemma igen, men inte alltför sent antar jag. Kanske blir en sväng till Marcus på efterfest ikväll, när de kommit hem från Lasse. Får se :)

Ha en trevlig lördag alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt med ett varmt bad, jag tänkte oxå hoppa i ett sen! Det är ju så ruggigt väder, så det behövs lite varma bad! :) Fast först ska jag försöka möblera lite här hemma, se om jag lyckas med det själv, eller om jag måste vänta till benny kommer hem så jag får hjälp. Sen blir det badet!! :D

Kram kram

2008-08-23 @ 13:46:02
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

ska försöka att ha det bra är ju förkyld så har väl igentligen ingen större lust att stå ute på konsert ikväll... men det är väl bara att klä sig varmt... vi får väl se om vi ses efter lasse.... kram kram

2008-08-23 @ 15:30:11
Postat av: Lollo

Tack för en trevlig dag o kväll mycket trevlig får vi göra om tycker jag =) kram

2008-08-23 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0