Inget byte

Jag ringde Enyas pappa förut, i hopp om att han kanske kunde ta henne resten av veckan. Jag känner att vi behöver vara ifrån varandra ett tag, för att inte nöta alldeles för mycket.
Men det gick inte alls som jag hade hoppats. Han kunde inte, vilket jag egentligen hade räknat med.
Så veckan kommer fortsätta som planerat..

Det enda som kanske kommer ändras är att Enya kanske inte följer med mig på dopet, men det vet jag inte förrän på fredag.
Få hoppas jag är frisk då bara, för jag vill för allt i världen inte missa helgen som kommer!


Neej, nu ska jag ta ner Enya från bordet.. Suck!!
Tänk om jag också hade ett barn som kunde sitta still i åtminstone 5 min!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hon är inne i en liten trots tror jag.. testar ditt tålamod till max... det var ju synd att han inte kunde ta henne resten av veckan... klart att du är frisk tills helgen... kram kram

2008-08-26 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0