Igång igen

Jag har försökt hålla lite lägre profil nu ett tag, men nu har suget efter bloggen blivit för stor helt enkelt. Jag bara måste blogga ;)

För att uppdatera lite..

I fredags var jag (och andra också såklart) bjudna på fest till Martin och Anna. Martin fyllde 25 år i juli, men hade inte festen förrän nu.
Han fick ett presentkort på JC från oss som jag hoppas han blev nöjd med, och vi blev bjudna på en massa gott. Bål, snacks, och tårta som till och med jag åt :) God var den i alla fall!
Festen var jättetrevlig, men tyvärr mådde jag inte så bra, så jag hade nog inte så kul som jag kunde haft.
Hur som helst så tog vi sista bussen hem på natten och väl här hemma väntade mamma på mig.
Hon kom hit på kvällen och ska stanna till onsdag.

Vi pratade en del innan det var läggdags, och självklart var jag tvungen att lukta på min nya parfym, och titta på mina fina armband jag fick, samt Enyas presenter :) Tack, de var jättefina!


Mina fina armband :)


Nu luktar jag gott :)


Enyas fina tröjor och foppa :)


Sen blev det i alla fall lördag och på kvällen var vi hos mammas väninna Cissi.
Himla trevligt att ses igen, då det var alldeles för länge sedan.

Vi blev bjudna på drinkar, plockmat till förrätt, kycklig och ris till huvudrätt och marängsviss till efterrätt. Jättegott!
Allt är så exklusivt hos Cissi, och det är som mamma sa - hon är en utmärkt värdinna!
Sen har hon så jäkla fint hemma hos sig och jag blir alltid så avundsjuk ;)
Tack för en trevlig kväll i alla fall. Det måste göras om snart, när även Beccis är hemma.


Gott med mat! :)


Söta mor och söta Cissi


Mor och jag - är vi lika?



Idag är det söndag och dagen har ägnats åt att plocka iordning här hemma, samt att tvätta fönster.
Nu ser jag ut igen!!
Kunde inte tro att de var så smutsiga som de var, men det är skönt att ha fått det gjort nu. Behöver inte göra det igen förrän till jul :)
Ibland är det rätt bra att ha en mamma, eller vad säger ni? ;)

Kl 15 kom min älskling hem igen, och jag har saknat henne så mycket! Det var jättekul att få hem henne, och vi har myst och lekt massor!

Sen har det faktiskt börjat ordna upp sig mellan mig och Enyas pappa, men det borde jag kanske inte ens nämna. Då skiter det sig väl igen ;)
Nejdå, men imorgon ska han i alla fall vara med på inskolningen på dagis, och efteråt ska vi prata "allvar". Jag hoppas för bådas skull att vi kommer känna oss nöjda med resultatet av samtalet, för då kanske vi alla kan gå vidare på bästa sätt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad duktig du har varit =) tur du kan se ut igen då ju =D Hoppas inskolningen med Enya går bra. Ha en super skön söndag kram

2008-08-10 @ 21:28:52
Postat av: Torbjörn

Hoppas det gick bra på dagisinskolningen för Enya.

Skönt och höra att det är bättre med dig.

Bamsekram på dig.

2008-08-11 @ 20:00:04
Postat av: Lollo

Gillade du parfymen?? :) Kram

2008-08-14 @ 17:54:42
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0