Idag också..

Ja, vistelsen på dagis gick super idag också! Enya brydde sig inte alls om var jag var, utan lekte själv med fröken hela tiden. Och eftersom det går så himla bra, ska jag hålla mig undan hela tiden imorgon.
De ska vara ute, och jag ska sitta inne och läsa lite tänkte jag. Måste ju ändå finnas där, ifall :)

Just nu sover Enya, och mamma sitter fastklistrad framför Våra bästa år ;P
Jag brukade också kolla på det, men det är ju sååå dåligt. Varför titta då, egentligen? :)

Vi väntar i alla fall på att klockan ska bli 14, för då kommer Yvonne hit en sväng på lite fika. Trevligt, trevligt!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag ser oxå på våra bästa ås:P hehe men man blir ju så berodende av det:P

2008-08-12 @ 14:02:38
Postat av: Yvonne

Tack för en trevlig eftermiddag. Hoppas vi syns snart igen. Kram

2008-08-12 @ 18:28:13
Postat av: Jenny

Hej!! Kul att det går bra att skola in Enya på dagis... Brukar faktist oxå kolla på Våra Bästa år, men det blir inte så mycket nu eftersom jag jobbar som jag gör... Hade gött.. kram kram

2008-08-12 @ 20:18:22
Postat av: Lollo

Ser oxå på det o fördriver tiden.... men som sakt har inte hänt så mecket på ett halv år så man har inte missat något.. Kul att de går bra för Enya.Kram

2008-08-13 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0