I´m back

Jag ser att det är många som fortfarande kikat in här med förhoppningen att jag ska skriva igen. Ja, ni hade rätt. Kunde inte hålla mig ifrån så länge ;)
Känner att jag inte är hel utan min terapi-blogg, jag behöver den, jag behöver er.

Ni får i och för sig reda på mina innersta tankar och känslor, men vad gör det? Många som visst märkt på mig även IRL, så spela roll? :) Är det något jag inte gör, så är det att skämmas över vem jag är. Jag står för alla mina handlingar, känslor, tankar, åsikter osv, och tycker folk illa om mig för det, ja då är det ju deras problem.

Så, nu var det sagt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

klart att man vill läsa din blogg.. du skriver så bra det du skriver här. det kan ju vara bra att skriva av sig ibland. hoppas att du kommer att fortsätta länge till att skriva här.. du vet att jag finns om du vill prata. tänker på dig.. kram kram

2008-08-23 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0