Hurtig!

Idag har ju Enya varit med pappa efter dagis. Hon varken åt eller sov på dagis, och åt heller inte när hon kom till pappa. Vi börjar misstänka att det är halsen som spökar igen, så det blir att ringa VC imorgon bitti för att få en tid. Lika bra!
Så dagis uteblir för Enyas del imorgon. Trist, för hon gillar verkligen att vara där!


Själv har jag mest bloggat idag, och lyssnat på underbar musik. Och nu ikväll fick jag ett ryck, så jag tog med mig Ankan på promenad i regnet. Vi gick i ca 45 min och det kändes toppen trots blöta fötter :)
Vi tog svängen förbi Benny också, och sa hej innan vi gick hemåt. Han verkade lite snopen över att vi stod där utanför dörren, men trevlig som han är pratade han bort några minuter med oss :)

Efter det gick vi hemåt, men fastnade utanför Ankan då vi lyssnade på Lasse Stefanz i mobilen. Jag blir så grymt danssugen när jag hör vissa låtar, så det är inte sant! Världens mysigaste låt lyssnade vi på, en sån där låt man bara vill kramas till vet ni? :)
Åh, måste sätta på den här nu, och njuta vidare tror jag..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är ju inte kul om enya ska ta o bli sjuk nu när hon äntlgen har börjat på dagis o trivs där... skönt med en lite prmenad så där... själv var man ju tvungen att jobba.. kram

2008-08-29 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0