Hahaha! :)

Noterade precis att det blivit 8 personer mindre i min besökslogg sedan jag skrev att folk som tycker jag är konstig, kan sluta komma hit överhuvudtaget..
Undra om det är de 8 personerna som slutat läsa, eller om det beror på något annat? ;)

Vad tror ni?


Nu har jag precis målat naglarna, och väntar på att mor ska komma hem. Funderar på att titta på en film, men alla har ju redan börjat. Hatar att se en film jag inte sett från början. Så nej, det blir det nog inte..
Blir nog att sitta här en stund till, men finns det något kul jag kan göra här?
Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Lena

Precis som om nån skulle göra som man säger.. ;) Nä, de blev nog bara lite nervösa för att du skulle se att de snokat... =)

2008-08-13 @ 09:18:40
Postat av: Evelina svarar

Haha, ja så kan det ju vara.. Kul var det i alla fall :P

2008-08-13 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0