Gaah!

Trots att jag var jävligt djup igår, så måste jag klaga lite ;)

Vad det är irriterande när inte internet eller telefonen funkar!! Gaaah! Har strulat hela dagen!
Funderar starkt på att strunta i det där jävla skit-comhem! Bara problem hela tiden!
Bläää

Nu verkar det dock funka som det ska igen, och hoppas det gör det resten av kvällen.

Jag borde lägga mig tidigt ikväll, men jag känner ju mig själv vid det här laget, hehe.
Fastnar jag inte på msn så fastnar jag framför tv:n, och kommer inte i säng förrän vid midnatt ;P
Men hey, jag kan sova när jag blir gammal!

Har för övrigt fått hem en liten skit idag :)
Blir ju som vanligt en omställning för henne att byta ställe, så hon har varit lite jobbig. Rivit ner tvätten osv, så man kan säga att hon testat mitt tålamod ikväll! :)
Men sen var hon även jättetrött, så det blev sängen redan 19.30 och hon somnade som en stock!
Skönt det!

Imorgon är ju inget dagis, utan då ska vi gå till Droppen på förmiddagen tänkte jag.
Så vi båda får lite socialt umgänge :) Ska bli trevligt!

Nu ska jag säga hej till en viss person på msn, och sen blir det nog tv:n.. :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja de är inte kul när de inte funkar, tycker com hem strular en massa. hoppas de löser sig för dig =) Sova gör man ändå i graven sen ändå ju :P Hoppas ni får en trevlig måndag på droppen =) själv så blir de en runda på tornby i morgon =) kram

2008-08-24 @ 21:45:13
Postat av: Jenny

jag vet att det int är roligt när inte come hem funkar... har ju själv haft come hem innan jag flyttade... hoppas att löser sig... hoppas att du o enya får en rolig ovh trevlig dag på droppen... kram

2008-08-24 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0