Fy på mig!

Jag bloggade inte på hela dagen igår, förstår inte riktigt hur jag kunde klara mig undan ;)
Eller jo, jag hade faktiskt varken tid eller lust (!!)

Dagen började med att jag lämnade Enya på dagis. Ja, lämnade, för jag skulle till Arbetsförmedlingen. Jenny följde med mig, och hon passade på att gå till banken under tiden jag väntade på min tur på AF.
45 minuter senare fick jag äntligen komma in på samtal, och det varade säkert 40 min. Kl 11.30 skulle jag hämtat Enya, men det drog ju som sagt ut på tiden, och inte fick jag ringa dagis för tanten på AF.

När jag väl ringde, femton minuter senare, satt Enya och åt. Jag kände mig så otroligt dum sen när jag väl hämtade henne, men för personalen var det ingen fara som tur var!

När vi hämtat Enya åkte vi in till stan igen, och handlade på Maxi, och när vi kom hem så sov Enya. Under den timman pratade jag med Carro i telefon om i lördags ;)
Efter det gick Enya och jag ut en sväng, tog faktiskt vägen förbi Droppen innan det stängde. Jättekul att träffa Susanne och Anna igen! Det var lugnt och skönt med bara en förälder och ett barn, så Enya kunde leka av sig lite under tiden vi pratade skit, vi vuxna ;)

Sedan knallade vi vidare och hamnade hos Jenny en stund. Hon höll på att göra paj, för det skulle vara "symöte" på kvällen. Hennes mamma och syster dök upp, och Lollo. Sen när det andra folket kom, då gick vi hemåt.
Sen lekte vi här hemma, badade och lite sånt, sen kom Ankan hit.
Vi lekte lite med Enya först, och sen la vi henne i säng.

Då började vi fixa med bilderna från i lördags.. Så kul att ha allas bilder nu! :)
En del är ju verkligen för mysiga att titta på, men de behåller jag för mig själv, hihi!

Ankan stannade rätt sent, och då blev det dags för sängen för min del. Som tur var sov Enya hela natten, så jag har faktiskt fått hyfsat med sömn inatt ändå.

Snart är det dags för dagis. Enya går 11-12.30 idag. Antar att jag får gå ifrån idag med, eftersom det gick bra igår.
Då ska jag ringa lite samtal, och så kommer kanske Carro över en sväng. Trevligt!


Trots att jag inte skrev något på hela dagen igår, hade jag faktiskt högst läsarantal någonsin. KUL! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för en trevlig dag igår.... det var jättekul att du och Enya följde med in till maxi. mycket trevligare än att gå själv. hade ju nån att prata med... det är ju kul att det går bra att lämna Enya på dagis och att hon trivs där...kram kram

2008-08-19 @ 14:25:57
Postat av: Evelina svarar

Tack själv :)

2008-08-21 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0